New life, new blog?

srpna 17, 2019

Ahojte!

Mám takovej pocit, že bych jako na úvod měla vysvětlit, proč tenhle blog chci vlastně psát, žejo.
No, věc se má tak, že:

  • Mám v hlavě občas spoustu myšlenek (občas taky ne, zrovna když je třeba potřebuju #studentlife) no a vím, že psaní mi hodně pomáhá je urovnat, vstřebat a prostě celkově zpracovat. 
  • Mohlo by to mít přínos i pro vás, kteří si občas nějaký ten článek přečtete, páč vědět, že nejsme v něčem sami, že s tím a tím se potýká kdekdo a že vlastně nemusíme být tak nemožní, jak si myslíme,.... to je přeci docela pozitivní ne?
  • V dnešní době sociálních sítí, kde se realita hledá strašně těžko, bych si přála mít na netu místo, kde můžu být 100% upřímná a psát, co si doopravdy myslím, sdílet svoje zkušenosti s lidmi, kteří o to doopravdy stojí a být u toho svá.  
  • No a taky že mě to baví a chci, páč jsem tvor od přírody kreativní, ale kreslit neumím, zpívám jen ve sprše, takže mi zbývá vyřádit se tady. 
Takže o čem že to tady vlastně bude?


Vlastně asi o všem, o mých myšlenkách, o životě mém i lidí kolem, o tom co se kolem mě děje, ale hlavně o tom, jaký na to mám názor a co si myslím. Bez přetvářky, upřímně, spontánně. Sama uvidím, kam se to časem posune. 

Tenhle rok je pro mě plnej změn- změn v pozitivním slova smyslu, takže proč k tomu všemu nepřidat ještě tenhle blog? Sice nevím, do jaké míry mé psaní bude intelektuální, nicméně se budu snažit, aby pro Vás i pro mě bylo přínosné.

Ranní fotka s protáhnutím na znamení něčeho nového #chapemese
To je pro dnešek všechno, mějte se fajn.
Kajka x

Mohlo by se Vám líbit

0 comments