Recept na štěstí

srpna 20, 2019

Ahoj.


Tím že máte možnost číst moje slova, ať už díky připojení na net nebo už jen díky tomu, že to vůbec umíte, se máte líp než spousta lidí na světě. Máte štěstí. 

A to je to, co všichni chceme, right? Zajímalo by mě jak ho lidé vnímají. Co vlastně chtějí když mluví o štěstí? Chtějí peníze? Chtějí drahá auta a luxusní dovolené? Co když je ale štěstí už výše zmíněné- to, že máme vzdělání, to, že máme internet, informace,... ale my si to jen nedokážeme v takové míře uvědomit, protože tohle všecko bereme automaticky.

Takže, co pro Vás znamená štěstí???. 

Já si myslím, že štěstí je hlavně o postoji. O postoji  k životu, k lásce a vztahu, o postoji k tomu, co nás konkrétně činí šťastnými. 
Mě činí šťastnou výhradně láska a vztah, to je pro mne to největší bohatství v životě. 
Bez milujících osob, s kterými sdílíme naše pocity, by život stál za nic, ať už jste v Čechách nebo v Karibiku. 

Pořád tady melu o lásce a vztahu, bezva. No ale láska bez střechy nad hlavou a s prázdným žaludkem taky není asi to pravý ořechový. 
Chtělo by to najít rovnováhu, moje oblíbené slovíčko- balanc.
Ano, vztah je tvořen zážitky a tady v té rovině lze mluvit o nějakých autech či dovolených. 


Takže štěstí je vlastně materiální, ale jen do té míry, do které to povolíte. 
Někdo  může být šťastný, protože vydělá 20 000 Kč, někdo bude zklamaný, protože to nebylo víc- to je ten postoj, pohled na věc, o kterém tu mluvím. 

Pokud chcete být šťastní každý den, omezte hodnotné materiální věci na vedlejší kolej a buďte šťastní už díky tomu, že je tam vůbec musíte odsouvat. Někdo totiž tu možnost nemá. Někdo se doopravdy raduje z čisté sklenice vody.

Krom vztahu mne činí šťastnou studium a vlastní seberozvoj. Nicméně vím, že bez naplněné lásky a fungujícího vztahu bych to tu vůbec nepsala. Každopádně to nemění nic na tom, že jsou to pro mne důležité hodnoty.

Štěstí je o postoji a míře našeho uvědomění k věcem, které nás činí šťastnými. 
Míra  štěstí v životě je zase jen o našem přístupu a to je na tom to krásný.  Jsme pány našich životů a jen my rozhodujeme co v nás určí pocit štěstí a naplnění.

Myslete na to! Kajka x


Mohlo by se Vám líbit

0 comments