Life update a #DíkyBohuzato

prosince 12, 2019

Ahoj!

Žiju. Just sayin...ne že by to tady teda někoho zajímalo.



Abych byla přesná, snažím se žít a prožívat všechny starosti i radosti jak nejvíc umím. A že jich teď mám dost, páč zkouškový a Vánoce jsou za dveřma a já jen v určitých chvílích nevim, jestli je starost jen to zkouškový, nebo i ty Vánoce. Hledám nějaký způoby, jak si udržet čistou hlavu a všichni dycky říkaj žij tady a teď a neohlížej se do minulosti a nekoukej do budoucnosti.

Pěkný, ale dovolím si trošku nesouhlasit. Jakože chápu, co tím básník asi chtěl říct, ale na druhou stranu si nemůžu pomoct od myšlenky, jak děsnej bullshit to je.... Tož to se nám situace značně komplikuje. No aspoň mám o čem psát. #DíkyBohuzato

Co bychom byli, bez naší minulosti? Všechny zkušenosti nás nějak formují a díky všemu, čím jsme si prošli jsme tam, kde teď jsme. #DíkyBohuzatovol2

Přemejšleli jste třeba někdy nad tím, jaký byste asi byli, kdyby se nestalo to či ono? Kdybyste neudělali tu a tu chybu? Já totiž jo, jasně, že jsem nikdy nedospěla k žádnýmu závěru, ale tohle je úplně jiná dimenze prokrastinace, žádný rollování feedem, ale hluboký filozofování o hovnu. Totálně jinej rozměr prostě. Give it a try. Třeba se o sobě něco dozvíte.


Bez budoucnosti bychom zas neměli takovou motivaci pokračovat dál, neměli bychom potřebu zlepšovat se. Naděje na lepší zítřky zažehává náš hnací motor a bez budoucnosti by všechno ztrácelo smysl. Pardon, ale já na vejšku nechodím pro nic za nic. Krom toho, kdybych neměla přemejšlet o budoucnosti, tak bych si dneska asi nedala to kafe s mlíkem, páč by to mlíko nebylo v lednici, páč bych ho včera nekoupila, páč já přeci nepřemýšlím o budocnosti. Vidíte? Všichni přemejšlíme o budoucnosti. A nemusí to bejt jen mlíko, ale třeba i vajíčka nebo jiný blbosti jako je právě třeba výběr vysoký školy, protože s tím souvisí výběr zaměstnání a s tím souvisí třeba celej Váš budoucí život... No zkuste si v 18 před maturitou nepřemejšlet o budoucnosti.  Good luck and enjoy.


Takže jasný, žijte tady a teď, ale vnímejte to, co Vám dala Vaše minulost a nezapomínejte brát ohledy na to, co Vám nabízí Vaše budocnoust.

Nad tímhle jsem poslední dobou přemýšlela dost často, tak jsem si to sem chtěla odložit, poněvaďž mám za 3 dny svou první zkoušku a neustálé odbíhání mých myšlenek ať už k mýmu neustálýmu vnitřnímu filozofování nebo k mé momentální absenci postování článků na blogu pro mě není není úplně taktický.

Takhle chytrá já jsem, hustý co? Takže teď má dušička klid a já můžu jít pokračovat v učení. Adios Amigos. Mezi Vánocema snad zas něco napíšu. Nebo taky ne, nevim. Jakýkoliv systém je super, dokud Vás nezačne ubíjet, takže nečekejte, že sem budu psát pravidelně.

Pozn.: Systém učení a odfajfkovávání (wtf word?) otázek je poněkud ubíjející, ale zároveň super, vyjímka potvrzující pravidlo.

Hezký svátky. :)

KajkaX





Mohlo by se Vám líbit

0 comments